ciągle do przodu ale zmieniamy profil

nie byłem się w stanie powstrzymać - wygląda jak ja podczas treningu kiedy ktoś mówi że już nie może, albo że "po co to? barki mnie bolą", "tylko snatche codzień" czy inne takie.
Hitler wrzeszczący i crossfit  dla mnie to jak figi z karmelem- tyle dobrego na raz że uchhhhh.
A serio to od poniedziałku ruszamy  z crossfitem dla osób zupełnie od "0" i to dorosłych. Więc niech drogie  osoby sobie obejrzą i się przyzwyczajają.
To ważne bo na chłopaków można wrzeszczeć co ich motywuje i osiągnięcia są szybsze - a na dorosłych to nawet mi byłoby głupio aż tak się drzeć- chociaz zobaczymy.
Dzisiaj w Pancracio podeszła do nast stara gruba niemra i zapytała czy możemy być cicho.
no żesz kurr... to za wiele, zabiło mnie to chamstwo i nie dalem odporu- nie bylem autentycznie przygotowany że ktoś się może tak zachować. słyszałem tam gości wywrzaskujących przy każdym powtórzeniu. Potem sobie pomyślałem że się tłuste krówsko odważyło słysząc polski i poczuła ze powinna nas "z góry" jak doradzał Gombrowicz w "Iwonie księżniczce burgunda". Że jednak do kanarków nie podeszła(też numer- oni by jej nie zrozumieli hi hi), po urodzie sądząc to była rodzona siostra Angeli ;-).
Ale inne Niemce się od niej dystansowali to moze postanowiła sie wkupić w łaski wrzeszcząc na Polaków?
Przez tyle stuleci to był działający Niemiecki sposób przełamywania lodów zawsze możesz podejśc do grupy nieznajomych niemców i zaproponować:
-cześć jestem Hans może masz ochotę napaść ze mną na Polaków
-cześć Hans oczywiście bardzo nam przyjemnie, możemy się umówić na pierwszego wrzesnia?
- ojej donnerweter dopiero we wrześniu? szkoda
- wcześnej jesteśmy zajęci w Czechosłowacji- wiesz okupacja te rzeczy.
- o, rozumiem ale na Polaków i tak napadamy?
- no oczywiscie, Hans pierwszego września z samiutkiego rana jesteśmy,dzięki za propozycję.
no i idąc tą drogą baba chciała widocznie zabłysnąć- Dobrze że Johny akurat robił serie bo normalnie chciał być Niegrzeczny albo mówiąc inaczej- Niemiecko Grzeczny i każać babie sp...ć do biblioteki tam będzie miała ciszę ;-)
Pilnuj się babo- Johny cię jeszcze dopadnie niestety, chociaż będę się starał pilnować.

Komentarze